Berkum MO13 - De Blesse MO13

8024AE
ZWOLLE

De Blesse M013- Berkum Mo13
Zaterdag 1 April moest wij tegen Berkum. De vorige keer hadden we nipt gewonnen dus we wisten dat het een zware wedstrijd zou worden. We begonnen goed in de wedstrijd dus dat leverde veel kansen op. Maar het eerste schot op doel van Berkum vloog er in. Als snel werd het 2-0. Met een kwartier stonden we 2-0 achter. Ondanks we 2-0 achter stonden gingen we steeds beter voetballen en Nina maakte een mooie goal. Vlak daarna Scoorde Naomie ook een doelpunt. We hadden veel kansen toch hadden wij nog voor de pauze nog een doelpunt gemaakt door Marlies. Na de pauze scoorde we nog een doelpunt door Naomie. Maar helaas scoorde Berkum vlak daarna ook nog. In de laatste 10 minuten scoorde Naomie de 3-5. We hadden goed gevoetbald waardoor we op de 1ste plek zijn gekomen.

Dit was mijn verslag groetjes Lisa