JO7-1 uit naar Langezwaag

Paradys 8
8404BV
LANGEZWAAG

Afgelopen zaterdag was een bewogen dag voor het jeugdvoetbal team JO7-1, bestaande uit Daphné, Levi, Kick en Jack. Het team speelde drie wedstrijden en kreeg te maken met diverse uitdagingen en emoties.

De eerste wedstrijd tegen Oldeholtpade was een teleurstelling voor het team. Hoewel de spelers hard speelden en volle inzet lieten zien, verloren ze met 4-0.

De tweede wedstrijd tegen Joure was eveneens een uitdaging. Hoewel het team beter presteerde en scoorde één doelpunt, verloren ze uiteindelijk met 4-1.

Gelukkig konden de spelers van JO7-1 zich op de derde wedstrijd tegen Langezwaag herpakken en lieten ze zien waar ze écht toe in staat zijn. Met een geweldige prestatie en volle inzet wonnen ze overtuigend met 6-0.

Het was een leerzame en emotionele ochtend voor het team van JO7-1, maar de spelers lieten zien dat ze niet snel opgeven en altijd vol inzet hebben. Het is duidelijk dat ze nog veel te bieden hebben en we kunnen niet wachten om hun verdere ontwikkeling te zien.