De Blesse JO15-1 - Oldeholtpade JO15-1

Hamersweg 16
8474CN
OLDEHOLTPADE

Zaterdag 18 februari moesten wij tegen Oldeholtpade JO15-1 spelen. De aftrap was om 10:30 op veld 2. Er was veel wind waar we op moesten letten. We begonnen heel erg slecht, we gaven slechte ballen en dus verloren we te vaak balbezit. We hadden bijna een doel tegen. Na dit moment gingen we langzaam beter voetballen, we gaven betere ballen op de aanvallers maar nog niet goed genoeg. Toen de lange ballen beter werden had als eerst Thomas Kemper gescoord, het stond nu 1-0, na dit goal heeft niet veel later Rox gescoord voor de 2-0. Later werd er een prachtige voorzet op de linksvoor gegeven. Door deze mooie voorzet heeft Thomas Bulk de bal, met een duik, in het doel gekopt voor de 3-0. De eerste helft is met 3-0 geëindigd. In de kleedkamers hadden we het over hoe slecht we speelden, we vonden allemaal dat de inzet heel erg slecht was. We moedigden elkaar aan en gingen naar de tweede helft.

We startten de tweede helft meteen goed, we hadden hele goeie passen, hierdoor had de aanvallers de bal en maakte Thomas Kemper het doelpunt in minder dan 20 seconden in de tweede helft. Het stond 4-0. We zagen dat we allemaal beter gingen spelen. De verdedigers pakten meer ballen en de middenvelders gingen ook veel beter, maar er ging één middenvelder heel erg goed. Rox die dribbelde langs vier of vijf man en scoorde een prachtig doelpunt in de kruising. Het was nu 5-0. Rond het einde scoorde Thomas Kemper nog een prachtig doelpunt om het af te maken, daar was het dan, de eindfluit. We hebben de wedstrijd dik gewonnen, 6-0 overwinning. We speelden niet geweldig maar hebben wel 3 punten te pakken.

Op naar de volgende wedstrijd thuis tegen Espel JO15-1JM
Wij zijn team Blesse❤️🤍