JO7-2 naar Sint Johennesga (DWP)

VV de Blesse JO7-2JM

DWP JO7-1

13 mei 2023 9:10

Sportpark de Grie
De Grie 30
8464PB
SINTJOHANNESGA

Zaterdag 13 mei.

Vandaag samen met Nikay Jack Levi en Emmanuel op pad naar Sint Johannesga.
3 wedstrijden op het programma.

1ste tegen Oldeholtpade.
De beentjes moesten nog even warm worden. We kwamen 3-0 achter. Maar draaiden de wedstrijd al snel om en kwamen 3-3. En door goed overspel en een paar mooie acties wonnen we uiteindelijk met 7-5.

2de wedstrijd tegen DWP uit Sint johannesga.
We waren een maatje te groot voor ze. We wonnen deze wedstrijd met 1-13. Iedereen heeft wel een doelpunt gemaakt. Ik zelf ook 1x met een mooi afstandschot. Ook een hele mooie 1 2 tussen Jack en Emmanuel. Prachtig voetbal.

3de wedstrijd tegen Wolvega.
Weer een super goeie wedstrijd gespeelt als team. Goed positie spel en slim overspelen zorgde ervoor dat we ook deze wedstrijd naar onze hand konden zetten. Met als resultaat een 6-1 overwinning.

Wat was het weer een geweldige voetbalochtend met stralend mooi weer en geweldig mooie wedstrijden.

Sportieve groet Kick.