De JO7-2 uit naar Oldeholtpade

Hamersweg 16
8474CN
OLDEHOLTPADE

Afgelopen zaterdag avond kwam JO7-2 in actie op het voetbalcomplex van VV oldeholtpade Hier speelde JO7-2 alle wedstrijdjes met; Ferry, Rosan , Levi B, Emmanuel en Levi O.
De eerste wedstrijd tegen Langezwaag werd door goed samenspel met 4-0 gewonnen. De laatste man van langezwaag probeerde als de Hulk de mannen van de blesse weg te krijgen helaas voor langezwaag is dit niet gelukt.
De tweede wedstrijd tegen Steenwijk werd wederom met 4-0 gewonnen met goed voetbal ondanks de harde wind!
De derde en laatste wedstrijd was een mooie en felle derby tegen oldeholtpade, beide ploegen deden niet voor elkaar onder en dit kwam terug in het spel. De uitslag was 3-1 voor oldeholtpade en had zomaar andersom kunnen zijn.
Er werd goed op de bal gelet en strak verdedigd, ook werd er goed samengespeeld. Ondanks de veelal grotere tegenstanders waren de  mannen absoluut niet bang een duel aan te gaan. Goed gedaan en op naar volgende week!