Spelersindeling 2022-2023

9 juni 2022 22:45

Jeugdcommissie

Beste leden, ouders, leiders en trainers,

Het voetbalseizoen zit er bijna op. Gelukkig hebben wij ondanks corona nog een redelijke normaal seizoen door kunnen maken. De competities zijn allemaal uitgespeeld en op vrijdag 10 juni sluiten wij het seizoen af met een ouder-kind toernooi. De jeugdcommissie is al geruime tijd bezig met de indeling voor het nieuwe seizoen. Hierbij ontvangen jullie de voorlopige indeling voor het nieuwe voetbalseizoen 2022-2023. Bij de indeling staan alleen de spelers die op dit moment staan ingeschreven bij VV De Blesse.

Voor een kleine voetbalclub als De Blesse is het ieder jaar weer een uitdaging om de teams rond te krijgen. Qua aantallen en leeftijden is het een complexe puzzel die zorgvuldig gelegd moet worden.

Wij hebben als jeugdcommissie meerdere gesprekken gevoerd met de leiders en trainers om in overleg met hen de indeling af te stemmen. Deze gesprekken zijn goed verlopen en wij danken de leiders en trainers voor de input.

Het nieuwe seizoen gaat starten in week 34. Dat is in de laatste week van de zomervakantie (lagere school :)).

Het nieuwe seizoen bestaat uit 4 fasen. Er wordt gestart met een (uitgebreide) bekercompetitie en daarna volgen 3 competities, waarbij steeds weer een nieuwe competitie indeling bekend wordt gemaakt. Op deze manier wil de KNVB streven naar een eerlijke competitie en waarbij het niveau van de teams zoveel als mogelijk aan elkaar gewaagd zijn.

BEKIJK HIER DE INDELING (PDF).

Mochten er over de indeling nog vragen en/of opmerkingen zijn, dan graag contact opnemen via de mail: jeugdcommissievvdeblesse@gmail.com.

Sportieve groet,

De JC