VERLENGING CONTRACT TEUN DIKKEN BIJ VV DE BLESSE

13 december 2021 10:00

Christiaan Gert Hoen

De huidige hoofdtrainer van v.v. De Blesse, Teun Dikken zal ook in het seizoen 2022/2023 hoofdtrainer zijn van de club uit de Blesse. Het bestuur is verheugd dat Teun ook volgend seizoen aan de club verbonden blijft. Teun Dikken is vanaf seizoen 2020/2021 als hoofdtrainer verbonden aan de club uit de Blesse.

Ondanks dat er in dat seizoen maar weinig wedstrijden zijn gespeeld, was in deze korte en bijna onwerkelijke periode wel duidelijk dat de samenwerking tussen Teun en VV De Blesse een positieve uitwerking heeft op zowel club, spelers als technische staf.

Bij de aftrap van dit seizoen zijn er, van de JO19, een grote groep jongens overgekomen naar de senioren. Met deze nieuwe groep jonge heren in combinatie met de bestaande spelers van het eerst ziet Teun het zeker zitten. Deze groep moet het de aankomende jaren met elkaar gaan doen. Teun is erg gemotiveerd om deze groep klaar te stomen voor de verdere toekomst.

teun_dikken_vv_de_blesse.jpg

VV De Blesse feliciteert Teun met de contractverlenging en wenst hem en zijn staf heel veel succes.