Fijne feestdagen en een gelukkig nieuwjaar

24 december 2022 13:15

Chris Hoen

Een hele grote “dankjewel” aan alle trainers, leiders, scheidsrechters & grensrechters, commissieleden, vrijwilligers, ondersteunende leden/ouders en sponsoren voor jullie inzet en bijdrage in het afgelopen jaar. Zonder jullie – vaak tomeloze – inzet is het niet mogelijk om te voetballen.
Dank, namens alle voetballende leden.

Graag wensen wij iedereen sfeervolle kerstdagen en een gelukkig en sportief nieuwjaar, waarin wij de toekomst van VV de Blesse wederom met vertrouwen tegemoetzien.
Wij hopen elkaar weer in het nieuwe jaar op 7 januari te zien bij de nieuwjaarsborrel. Fijne feestdagen allemaal!

Met vriendelijke groeten,
Bestuur VV de Blesse