Website update

14 januari 2023 16:00

Chris Hoen

Nu de Rood Witter niet wekelijks meer uitkomt zullen we via de ClubApp en Voetbal.nl informatie moeten verspreiden richting de spelers en leden. Afgelopen week ontvingen we twee tips waarvan we hopen dat de teamleiders/trainers dit in de Voetbal.nl app en ClubApp zullen toepassen.

Verzameltijden en vervoerschema plaatsen:

In de Voetbal.nl app is namelijk een optie om de verzameltijden en het vervoerschema voor de uitwedstrijden te plaatsen bij de desbetreffende wedstrijd. Als teammanager (leider/trainer) kun je nu de verzameltijd en het vervoerschema aan de app Voetbal.nl toevoegen.

Ook zou je het in de voorbeschouwing in de ClubApp onder wedstrijdverslagen kwijt kunnen. De stappen om ‘de verzameltijd en het vervoerschema’ te plaatsen werken hiervoor hetzelfde als het plaatsen van een wedstrijdverslag, alleen nu klik je op de knop: ‘Voorbeschouwing tekst’.

Verzameltijd_team.pngRijders_team.png

Het plaatsen van losse wedstrijden:

De afgelopen tijd bereikte mij daarnaast de vraag van een aantal leiders om de wedstrijdverslagen van de zaaltoernooitjes op de ClubApp te plaatsen. Dit is namelijk iets anders dan de stappen om een wedstrijdverslag te plaatsen, zoals is uitgelegd via het stappenplan. Hiervoor heb ik contact gezocht via Voetbalassist en ik ontving het volgende antwoord: ‘Onderin het beeld van jouw screenshot kun jij handmatig en snel een club en team aanmaken. Deze zal vervolgens direct zichtbaar en beschikbaar worden om te kiezen als thuis- of uitteam.’

Losse_wedstrijd_aanmaken.png

Kortom: Om een wedstrijd toe te voegen die niet verbonden is aan de competitie of aan het seizoen, dan kun je een ‘Losse wedstrijd’ toevoegen. Je hanteert dan dezelfde stappen als bij het plaatsten van wedstrijdverslagen. Je klikt alleen nu niet op Voetbal à Uitslagen & standen à Competitie, maar gaat in plaats van competitie naar de knop ‘Losse wedstrijd’ en vervolgens klik je op ‘Wedstrijd aanmaken’. Veel succes met het plaatsen van verslagen, want wat zien we veel overwinningen van de zaaltoernooien langskomen op de sociale kanalen.

Agenda:

Sinds kort is de agenda van de ClubApp ook in gebruik. Dit is voornamelijk bedoeld voor Commissies om ervoor te zorgen dat er doordeweeks niet teveel vergaderingen of activiteiten gepland worden in onze kantine. Vandaar een oproep aan de commissies: ‘Hebben jullie een activiteit gepland staan in de kantine/bestuurskamer? Geef de datum en tijd door via [email protected].’

Zo voorkomen we dat er meerdere commissies op één avond tegelijk aanwezig zijn. Wel zo gezellig, maar praktisch niet even handig.
Agenda.png

Noteren jullie de Ledenvergadering van de supportersvereniging van 3 februari 20.00 uur alvast in jullie agenda?!

Zijn er vragen, onduidelijkheden of opmerkingen? Schroom niet en stel ze gerust via [email protected] of bel/app naar 06 525 90 545.

Met sportieve groet,
Chris Hoen