Ledenvergadering (voorjaarsverg.) 23 mei 2024

5 april 16:00  Hierbij nodigen wij alle leden en donateurs uit voor de algemene ledenvergadering op 23 mei. In onderstaande link is de agenda te openen. Bestuur V.V. de Blessemeer »

V.V. de Blesse Pubquiz!

29 maart 16:00  Op zaterdag 13 april staat er een v.v. de Blesse pubquiz op het programma. In teams van 4 kun je strijden in 5 verschillende rondes. Inleg per team is 10,- Opgeven kan bij Rene Brasjen 06-48572083. We starten om 20:00. Tot dan!

V.V. de Blesse en F.C. Oldemarkt maken zich op voor een fusie

28 maart 7:45  De voetbalclubs uit de Blesse en Oldemarkt willen fuseren. De besturen van beide verenigingen hebben dit vandaag naar buiten gebracht. Aankomende maandagavond 20.00 uur organiseren beide verenigingen op hun eigen accommodatie een voorlichtingsavond voor de leden.meer »

Nieuwjaarsborrel zaterdag 6 januari

2 januari 15:30  V.V. de Blesse wenst iedereen een gelukkig en gezond 2024.meer »