Heerenveense Boys MO17-2 - VV de Blesse MO17-1

Rottumerweg 1
8445PA
HEERENVEEN

Het was een zonnige dag maar wel heel koud. Wij speelden in Heerenveen om 12 uur. De wedstrijd begon goed. Het liep mooi gelijk op, maar wij hadden iets meer balbezit en een paargoeie kansen. Die hele eerste helft ging het zo door. In de laatste minuten van de eerste helft scoorde Nina nog een mooie goal! 0-1. We gingen met een goed gevoel de rust in.De tweede helft ging het ook wel goed. We hadden minder kansen maar we hielden wel de bal in de ploeg. We gingen de laatste 10 minuten in. Heerenveense boys gaf een mooie lange bal en schoot raak. 1-1. Na de 1-1 kregen de Heerenveenseboys weer moed en scoorde daarna snel de 2-1. Het fluitsignaal luidt en de wedstrijd was afgelopen. De eindstand 2-1.

Gemaakt door Daphne Stegeman.