De Rode Brigade

Zowel tijdens thuis- als uitwedstrijden kunnen de teams van v.v. de Blesse rekenen op een trouwe schare supporters. In de volksmond wordt deze enthousiaste groep al “De Rode Brigade” genoemd vanwege de bekende rode jasjes.

“De Rode Brigade” is nauw betrokken bij de club en draagt bij aan een positieve en feestelijke sfeer tijdens de wedstrijden. Daarnaast kunnen we bij activiteiten bijna altijd een beroep doen op deze enthousiaste groep supporters, spelers en vrijwilligers!

Ons motto is dan ook nog altijd “V.V. de Blesse, waar sport en plezier samen komen!”.

Clublied:
“De Rode Brigade” heeft onze club in 2022 voorzien van een nieuw clublied, gebaseerd op het bekende “Allez, Allez, Allez” van Liverpool FC:

We komen uit de Blesse
Liever tappie dan Bob
In t Wold of bij de Blauwen
We spelen ons kapot!

Geboren en getogen
Op de velden van de Berk
De Blesse laat je horen
Want samen staan we sterk!

“Allez, Allez, Allez”