Donateurs

Evenals de contributie is de jaarlijkse opbrengst van de donateursgelden onontbeerlijk om de vereniging draaiende te houden. Donateurs hebben geen stemrecht maar zijn van harte welkom op de jaarvergaderingen. Op vertoon van een geldige donateurskaart heeft men gratis toegang tot de thuis te spelen competitie- en vriendschappelijke wedstrijden (geen bekerwedstrijden) van V.V. De Blesse. Op vertoon van de donateurskaart kan men deelnemen aan kaartavonden, welke door V.V. De Blesse worden georganiseerd.

Met ingang van het seizoen 2002/2003 mogen kinderen tot 18 jaar gebruik maken van de donateurskaart van V.V. De Blesse, welke op naam staat van hun ouders.Na deze leeftijd dient men zelf donateur te worden of entree te betalen bij het bezoeken van het standaard-elftal. Als donateur krijgt men wekelijks de Rood-Witter in de bus.

Ben je nog geen donateur. De financiële bijdrage van € 20 kunnen wij als vereniging goed gebruiken. Wil je donateur worden? Stuur een mail naar [email protected]. Aanmelden kan ook bij een van de bestuursleden of aan de kassa bij de thuiswedstrijden van het eerste elftal. Vragen over donateurschap >>>