Beleid

Algemeen Technisch Beleidsplan VV De Blesse

Voor u ligt het Algemeen Technisch Beleidsplan 2016-2020 van de voetbal vereniging De Blesse. Dit plan beoogt inzicht te geven in de organisatie van onze vereniging en geeft inhoud aan de wijze waarop de gestelde doelstellingen gerealiseerd kunnen worden. Naast een algemeen beleidsplan zijn een voetbaltechnisch beleidsplan en een beleidsplan vrouwen-, meisjesvoetbal ontwikkeld.

Deze beleidsplannen zijn samengesteld door een werkgroep bestaande uit: bestuurslid voetbalzaken, hoofd jeugdopleiding , Technisch Hart (T.H.) en afgevaardigden van de EC, DC en JC.

Het hoofdbestuur van De Blesse heeft dit plan goedgekeurd en dit beleidsplan zal geïmplementeerd worden in de senioren-, vrouwen en de jeugdafdeling van onze vereniging per seizoen 2016 – 2017. Dit beleidsplan is nadrukkelijk bedoeld voor zowel heren- als vrouwenvoetbal. Daartoe kunt u bij het lezen van dit stuk voor ‘spelers’ ook ‘speelsters’ lezen. Jaarlijks wordt de definitieve versie door het T.H. geüpdatet en in de eerste T.H. vergadering voor het komende seizoen bekrachtigd worden.

Dit Algemeen Technische Beleidsplan is een plan waarin alle onderdelen en elementen, welke op het technisch beleid van onze vereniging van toepassing zijn, omschreven staan. Het Algemeen Technisch Beleidsplan is het raamwerk voor de gehele vereniging en zal als zodanig worden bewaakt op inhoud en uitvoering door de T.C.

Lees hier het Algemeen Technisch Beleidsplan VV De Blesse  2020 – 2025 (PDF)

Ondersteunend aan het algemeen technisch beleidsplan zijn de volgende plannen opgesteld: