Kantine

Elke zaterdagochtend en – middag is er een vaste kantinemedewerkster ingepland. Op piekmomenten blijkt dat er extra hulp nodig is. Binnen onze vereniging zijn heel veel leden actief als vrijwilliger. Het bestuur heeft besloten om de extra hulp in de kantine te realiseren door de inzet van de ouders van onze jeugdleden. Samen met elkaar hebben we een verantwoordelijkheid om alles in goede banen te leiden. In principe vragen wij om 1x per seizoen een zaterdag ochtend of zaterdagmiddag bij te springen achter de bar, uiteraard onder verantwoordelijkheid van de vaste medewerkster. We hebben een schema gemaakt, zodat u ruim van te voren weet wanneer u bent ingepland. Als u niet kunt graag zelf voor vervanging zorgen.  Ouders die al actief zijn als kaderlid, jeugdleider of jeugdtrainer hebben we buiten het schema gehouden. Iedereen alvast ontzettend bedankt voor zijn of haar medewerking.