Kantineplanning

fda34c8b-5302-400f-998b-b039620e3d35.jpeg78564872-c5ee-4384-8618-0876d646c627.jpegHet voortbestaan van een amateurvereniging als VV de Blesse valt of staat bij de inzet van zijn vrijwilligers. Onze Rood-Witte vereniging wordt helemaal gerund door vrijwilligers, en daar zijn wij erg blij mij. Vrijwilligers zie je op of langs het veld, of achter de bar in de kantine. Veel andere vrijwilligers zijn een stuk minder zichtbaar. De bestuurders, de terreincommissie, de schoonmaakploeg, de wedstrijdsecretaris. Ook zij vervullen elk weekend weer een belangrijke rol in het mogelijk maken van het amateurvoetbal.

De kantine is een belangrijke onderdeel van de vereniging en vormt dan ook een belangrijke inkomstenbron. In de kantine vinden ook verschillende activiteiten plaats, zoals het klaverjassen op woensdag, de voetbalquiz of andere georganiseerde activiteiten. Vrijwilligers zijn we in welke hoedanigheid altijd nodig, maar mocht het je nou leuk lijken om wat vaker kantinediensten te draaien? Meld je dan aan via [email protected]

Bij de thuiswedstrijden van het tweede is altijd aanwezig Albertje van der Voort. Zij wordt geassisteerd na de wedstrijd, indien nodig, door de jongens van het tweede.