Rood Witter (Nieuwe stijl)

Rood Witter Nieuwe stijl:
Om na 56 jaar te stoppen voelde niet goed. Vanuit verscheidene overleggen zijn we gekomen tot een Rood-Witter ‘nieuwe stijl’. Een magazine dat gaat over voetbal, natuurlijk! Maar het accent ligt op de mensen die betrokken zijn bij onze vereniging. Voor of achter de schermen, op of naast het veld. Want een club draait om mensen. Samen maken we de club tenslotte! We hebben er voor gekozen de verspreidingskring te vergroten en huis aan huis te bezorgen. Dat maakt het voor onze trouwe sponsoren ook interessant. Op dit moment gaan we het magazine twee maal per jaar uitbrengen, maar de ambitie voor de toekomst ligt op vier edities per jaar. Ik ben ontzettend trots op onze vrijwilligers en sponsoren die dit mooie visitekaartje mogelijk hebben gemaakt. Een welgemeend dankjewel! Wellicht vormt dit magazine een eerste of hernieuwde kennismaking met onze vereniging. In dat geval zou ik zeggen: kom snel eens kijken op ons sportpark De Berk. Je bent van harte welkom!

Veel leesplezier met de tweede uitgave van de 'Rood Witter in de nieuwe stijl' en tot snel!

Om het blad te lezen klikt u op de volgende afbeelding of link:Rood-Witter-jaargang_57-E2-web.png

Eerdere versie: