Supportersvereniging

Supporters vereniging de Blesse

De supportersvereniging is een onderdeel van VV De Blesse en bestaat uit eigen leden, die jaarlijks vijf euro contributie betalen. Bij elke thuiswedstrijd verkopen zij de programmaboekjes met een verloting.

Bestuursleden van de supportersvereniging:

• Marry Veurman (Voorzitter)
    • Appie Boezerooij (Secretaris)
    • Rudie van der Merk (Penningmeester)
    • Bernard Fleer
    • Mike Bakker

Waar worden de inkomsten voor gebruikt:

• De supportersvereniging  organiseert aan het eind van het voetbalseizoen de verkiezingen van de speler en speelster van de eerste senioren elftallen van het jaar.
  • Als er voor de jeugdspelers toernooien worden georganiseerd leveren zij daar ook een bijdrage aan.
  • Soms wordt er iets cadeau gedaan, zoals de picknick tafels bij de kantine en mee betalen aan de lichtmasten.

Speler van het jaarverkiezing:

Verder wordt er bij elke thuiswedstrijd van het eerste elftal aan een lid gevraagd om punten te geven voor  de spelers, zodat aan het eind van het seizoen de speler van het jaar gekozen kan worden.

Lijkt het u leuk om een keer punten te geven  voor de speler van de selectie? Meldt u dan aan als lid voor vijf euro per jaar.