VV de Blesse JO12-1 - Meppel JO12-4JM

Markeweg 23
8398GK
BLESDIJKE

De wedstrijd begon om 9:30, na een paar minuten scoorde Julian alweer die in de punt stond, maar daarna kwam Meppel ook met een goal, toen gingen we de time-out in. Linze gaf ons tips en toen gingen we het veld weer op, helaas scoorde Meppel 2 keer, toen stond het 1-3 maar door een prachtig goal van, Rick en Julian kwamen we weer op gelijke stand. De pauze in, ranja drinken, Linze en Toon die ons tips gaven, terug het veld op en wij mochten aftrappen, Na een paar minuten maakte Julian nog een goal, 4-3 staat het nu, Meppel scoort nog 1 keer maar wij scoorde nog 2 keer, 6-4 is de eindstand geworden,  De volgende wedstrijd moeten we nog even wachten die is 11 Maart tegen Gorredijk.

Groetjes Tim