De Blesse jo15-1 tegen Steenwijkerwold jo15-2

Oldemarktseweg 92
8341SH
STEENWIJKERWOLD

De eerste helft ging het er gelijkwaardig aan toe we hadden wat kansen zo wel Thomas Kemper met een reuze kans, maar ging helaas over de goal. Er volgde daarna nog een aantal er werd gescoord door Steenwijkerwold, dat motiveerde ons ook een goal te maken, de pass belandde recht voor de voeten van Thomas Bulk met de geweldige goal hij scoorde de 1-1

En toen de 2e helft. We verslapte en werden een beetje agressief en toen scoorde de tegenpartij met een werelddoelpunt maar dat hield ons niet tegen. Thomas Kemper scoorde met een super aanval en toen was het weer 2-2.

Maar Dylan werd vervelend geraakt op zijn enkel en zijn voet ging dubbel. Dylan besloot door te voetballen, maar niet voor lang want Rox werd van het veld afgestuurd.

En daarna maakte Dylan geen slimme opmerking tegen de scheidsrechter en werd er ook afgestuurd

De wedstrijd werd vervolgd en toen kwam Thomas Kemper uit het niets en scoorde de 3-2. We wisten we gaan winnen en de wedstrijd zou weer van start gaan en toen maakte Jesper een opmerking tegen de scheidsrechter en werd er ook afgestuurd

En daarna volgde en nog veel kansen maar toen floot de scheidsrechter de wedstrijd af en de Blesse won met 3-2 van Steenwijkerwold en wedstrijd voor de geschiedenis.

Dylan.