De Blesse JO11-1 zet goede reeks door!

Olde Veste'54 JO11-1JM

VV de Blesse JO11-1

Hoofdklasse (4e fase) 3

15 april 2023 8:50

R. Vinke

Sportpark Olde Veste
Parallelweg 11
8332JD
STEENWIJK
tel. 0521-524260

Nadat we op 18 maart tegen het altijd lastige Wolvega kampioen zijn geworden van fase 3 moesten wij op 25 maart gelijk weer tegen Wolvega voor de nieuwe competitie, fase 4. Nog even strijdlustig als de vorige keer en met fraai samenspel slaagden wij er in om ook deze keer te winnen. Het werd 4-7 voor ons. Vandaag 15 april stond de wedstrijd tegen Olde Veste op het programma. We gingen gelijk goed van start. Iedereen begon fel aan de wedstrijd en we zetten meteen druk op de tegenstander. Doordat we in balbezit de bal goed rond lieten gaan en het veld mooi groot hielden kwamen we tot mooie kansen en een aantal doelpunten. Zo gingen wij met een kleine voorsprong de pauze in. Na de pauze konden wij het goede spel hervatten en zodoende wonnen wij de wedstrijd met 1-6 van Olde Veste!