JO8 wint thuis van Olde Veste

8398GK
BLESDIJKE

Jo8 wint thuis van Olde Veste
Vorige week was het best wel moeilijk tegen Vidosa, dus ik vond het vandaag wel spannend om de wedstrijd te spelen tegen Olde Veste. Je kon meteen al zien dat we goed geleerd hadden van vorige week. We gingen heel goed overspelen en stonden niet op een kluitje. Zo hebben we heel veel doelpunten gemaakt. Bijna iedereen heeft wel gescoord. Aan de zijlijn konden ze de stand haast niet bijhouden. Olde Veste gaf niet op en bleef bij een grote achterstand nog steeds goed voetballen. Na de wedstrijd gingen we handjes schudden en penalty’s nemen. De eindstand is 19-3. Volgende week gaan we er weer voor tegen Steenwijkerwold!
Groetjes Ferry Koopman