JO8 wint thuis van Nieuweschoot

Markeweg 23
8398GK
BLESDIJKE

Vandaag mochten we ons in de vroege ochtend klaarmaken voor een wedstrijd tegen Nieuweschoot. Het begint nu wel echt koud te worden, zeg!
Al snel had Levi de 1-0 te pakken. Wat een mooi doelpunt! Maar ook Nieuweschoot had er zin in, waarop de 1-1 volgde.
De vorige wedstrijden wonnen we allemaal met gemak, maar deze tegenstander gaf toch wel wat meer weerstand!
Toen het 5-5 gelijk stond werd het toch wel spannend. Gelukkig konden de trainers ons motiveren om nog wat kansen te pakken en op te blijven letten.
Uiteindelijk hebben we, met hard werken, gewonnen met 8-5. Op naar volgende week!
Van Thijmen