Staphorst MO15-1

tel. 0522-461961

2-3-24

Mo-15 Staphorst tegen Mo-15 De Blesse

Vandaag moesten we tegen en in Staphorst voetballen, we hebben nieuwe shirtjes gekregen.
Aan het begin van de eerste helft begonnen we sterk, we hadden al wat kansen gehad maar die gingen er niet in tot aan de 11e minuut, want toen scoorde Noa de eerste doelpunt van deze wedstrijd.
Kort daarna kregen we een vrije trap, Staphorst had hands die ging helaas mis. We kregen meer kansen maar hun kregen ook een paar kansen die er niet in gingen.
In de eerste helft hadden we een bal die op de goal ging, maar hij bleef op de lijn door dat de keeper hem op tijd afpakte.
Staphorst kreeg kort voor de rust nog 1 kans om te kunnen scoren en die ging er helaas wel in dus stond het in de eerste helft 1-1.
Na de rust begonnen we gelijk sterk met de tweede helft, want we scoorde al snel ons tweede doelpunt en die heeft Nina gescoord. Maar de stand bleef niet lang 1-2, omdat Naomi nummertje 3 alweer had gescoord.
Staphorst kwam ook wel eens aan onze kant, maar dan scoorde ze hem niet in goal tot dat ze een keer langs de verdediging en de keeper kwamen, dus stond het 2-3 voor de Blesse.
We beleven het proberen om nog een keer te scoren wat uiteindelijk ook lukte na een vrije trap en een paar normale schoten om goal, Naomi heeft het 4e doelpunt gemaakt. Dus stond het 4-2 voor de Blesse en dat is ook gelijk de eindstand van deze wedstrijd.

Groetjes Rianne Mo-15 de Blesse