Rabo ClubSupport - Stem op onze club!

21 september 2022 17:00

Chris Hoen

Beste leden en supporters van onze rode brigade,
De stemperiode voor Rabo ClubSupport 2022 is nog een week beschikbaar! We merken dat niet iedereen, die lid is van Rabobank Zuid-Oost Friesland, al op ons heeft gestemd.

Als lid breng jij via de Rabo App of Rabo Online Bankieren van 5 t/m 27 september jouw stem uit op drie verenigingen die jij een warm hart toe draagt. Hoe meer stemmen er op een vereniging uitgebracht worden, des te hoger de bijdrage die de club ontvangt. We hebben daarom contact gezocht met de verenigingen Slag ’87 Steggerda en IJs- Skeelerclub Lindenoord te Wolvega om de 2e en 3e stem te schenken. Die verenigingen zijn ook aangesloten bij Rabobank Zuid-Oost Friesland en zo kunnen wij elkaar een handje helpen. Want hoe meer stemmen, des te meer ondersteuning!!

Meld jij je vandaag ook aan en breng jij je stem uit via de Rabo App of Rabo Online Bankieren? Onze dank is groot.

Met vriendelijke groeten,

Bestuur VV de Blesse