Website update:

17 december 2022 13:00

Chris

Achter de schermen zijn we veel bezig om de website actueel te maken en te zorgen dat de wedstrijdverslagen en overige informatie duidelijk vermeld gaat worden op de website/ClubApp. Dit vergt wel wat tijd, maar het begint er steeds beter en mooier uit te zien. De meeste leden/supporters hebben de ClubApp inmiddels ook al gedownload en daar zijn we erg tevreden over.

Wedstrijdverslagen:
Leiders & trainers zijn sinds kort ook bevoegd om wedstrijdverslagen te plaatsen, vier jeugdteams zijn hier al mee bezig geweest en we gaan ervanuit dat de overige teams snel zullen volgen. Naast een wedstrijdverslag is er ook eventueel de mogelijkheid om een wedstrijdvoorbeschouwing te schrijven.  Dit werkt in principe hetzelfde.

Agenda:
Op de website staat ook een actuele agenda, deze is op dit moment nog leeg en willen we graag vullen met actuele activiteiten naast de voetbalwedstrijden. Te denken is aan de Nieuwjaarsactiviteit van de activiteitencommissie op 7 januari, de kaartavonden op de vereniging, de vergaderingen van de verscheidene commissies. We willen daarom even oproepen dat activiteiten die plaatsvinden op de vereniging gemeld dienen te worden via [email protected]. De activiteit wordt vervolgens geplaatst en zo kunnen we ervoor zorgen dat er niet op één avond verschillende activiteiten plaatsvinden. Zo voorkomen we dat er drie vergaderingen/activiteiten op één avond zijn.

Vacature websitebeheer:
Daarnaast zijn wij nog steeds opzoek naar één of meerdere vrijwilligers die de website van onze vereniging willen helpen beheren. Je hoeft absoluut geen IT-geleerde te zijn, want met een gezonde dosis enthousiasme valt alles te leren. Het advies is om de functie te vervullen met meerdere mensen, zodat je het werk wat kunt verdelen. Op dit moment komen de werkzaamheden neer op twee personen en we zoeken graag een paar extra handen, want vele handen maken licht werk.

Met vriendelijke groeten,

Chris Hoen