Sportpark de Berk tijdens de zomerstop

23 augustus 2023 13:30

Chris Hoen

Tijdens de zomerstop vinden er dan wel geen wedstrijden of trainingen op ons mooie complex plaats. Maar er vinden ondertussen veel verscheidene andere zaken plaats. We hebben het seizoen begin juni met veel vrijwilligers afgesloten met het schoonmaken van het complex onder de verplaatste activiteit van NL-Doet. Daarnaast zijn er veel andere activiteiten die vanaf juni tot nu plaats hebben gevonden. Te denken aan het veldonderhoud, het opknappen en herstellen van verscheidene zaken, nieuwe trainingsballen en het updaten van de website/ClubApp.

Halverwege de maand juni zijn de terreinmannen ontzettend druk bezig geweest met het onderhoud van alle velden. Ze moesten de velden wiedeggen, bezanden, vertidrainen en tot slot het zand inslepen. Na al deze activiteiten zijn de heren gaan doorzaaien, bemesten en besproeien (met onze nieuwe sproei installatie) en resulteert dit weer in zeer mooie groene grasmatten. We willen de mannen van de terreincommissie dan ook ontzettend bedanken voor het harde werken.
Vertidrainen.jpg
Sproei_installatie_-_kopie.jpg
Ook zijn er verscheidene jongens van heren 1 en 2 actief geweest met het opknappen van een aantal zaken. Waaronder de dug-outs van het tweede veld hebben een nieuw likje verf gekregen en zien er weer als nieuw uit. Ook de statafel buiten is onder handen genomen en hier kunnen nu 2 kratten in worden geplaatst met groene flesjes. In de kantine is de geluidsinstallatie verplaatst en nagekeken. Nu is er voor de mensen die achter de kassa moeten meer ruimte gecreëerd. Ook is de archiefkast opgeruimd en zijn er bepaalde materialen afgevoerd richting de stort.
Vaszetten_dugout.jpg
Opgeknapte_dugout.jpg
Voor de senioren heren en dames zijn er nieuwe trainingsballen aangeschaft en worden inmiddels al bij de eerste trainingen gebruikt. Let er wel op dat de ballen nietmeer dan 0,9 bar krijgen 😉. Er ligt een metertje naast de compressor.
nieuwe_ballen.jpg
De lijnen zijn op maandag 21 augustus door de Rofraline robot geplaatst en op het hoofdveld zijn er weer nieuwe doelnetten opgehangen. Hoe dit te werk gaat kunt u zien op onze sociale kanalen.
Robot_Rofraline.jpg
De ClubApp en de website is ondertussen weer up to date en alle teams, op de MO17 meiden combinatie met Oldemarkt (MO17 Team OldeBlesse) na, staan er weer in. Hiervoor is de wedstrijdsecretaris druk in actie geweest en mochten er nog bijzonderheden zijn of personen missen, geef het dan even door aan Jessica.

Het nieuwe seizoen is zo langzamerhand voor de meeste teams alweer begonnen en we willen alle spelers, trainers, leiders, vrijwilligers, supporters en alle andere mensen die onze club een warm hart toedragen een sportief en mooi nieuwe seizoen 2023-2024 toewensen!

Met vriendelijke groeten,
Namens het bestuur van Facilitaire zaken
Peter & Chris