Trainingskamp VV De Blesse 1

28 augustus 2023 13:00

Een trainingskamp met een hoog gezelligheidsgehalte, maar ook zeker teambesprekingen, teambuildingsactiviteiten en een nuttige oefenwedstrijd tegen ZZVV 2!

Van vrijdag t/m zondag was de selectie van V.V. De Blesse 1 te gast op vakantiepark Westerbergen in Echten.
Het weekend stond natuurlijk in het teken van veel gezelligheid, maar ook in het teken van het bespreken van de tactieken, manier van spelen en afspraken. Op zaterdag werd er een nuttige oefenwedstrijd gespeeld tegen een vrij sterk ZZVV 2. De uitslag (3-3) doet vermoeden dat het een spannende wedstrijd was, wat ook zeker het geval was. Tijdens de wedstrijd waren er aardig wat supporters vanuit de Blesse naar Zuidwolde gekomen. Mooi deze support!
Het trainingskamp werd afgesloten met een avond feesten in Ruinen, tijdens het dorpsfeest.
Op naar een mooi seizoen!