Wedstrijdverslag De Blesse JO12-2 tegen SVM JO12-1

tel. 0527-201699

Datum: 6 september 2023, 19:00

Locatie: Sportpark De Punt, Marknesse

Een uitdagende start van het seizoen voor De Blesse JO12-2! Op een warme woensdagavond betraden onze jonge talenten het veld om hun eerste wedstrijd van het seizoen te spelen tegen SVM JO12-1. De sfeer was gespannen op Sportpark De Punt in Marknesse, want beide teams waren vastbesloten om een sterke start te maken.

De wedstrijd begon met een intensieve aftrap, en het werd meteen duidelijk dat beide teams gemotiveerd waren om te winnen. Het spel was fel en er waren kansen aan beide zijden.

Het leek erop dat we de eerste helft met een gelijke stand zouden afsluiten, maar helaas brak Marknesse vlak voor de rust de ban en scoorde een prachtig doelpunt. Dat was een zware tegenvaller voor ons team, maar we gingen de rust in met de vastberadenheid om in de tweede helft terug te komen.

In de tweede helft herpakten we ons en na eerst nog een doelpunt van SVM scoorden we ons eerste doelpunt in de 54e minuut, gemaakt door Luuk, wat ons hoop gaf voor de wedstrijd. Het leek er even op dat we de wedstrijd konden omdraaien, maar helaas slaagde Marknesse erin om nog 2 doelpunten te maken, waardoor de eindstand op 4-1 kwam in het voordeel van SVM.

Onze keeper Boaz heeft met geweldige reflexen en doelgerichte reddingen veel doelpunten van SVM kunnen tegenhouden. Zijn uitstekende optreden in het doel was een bron van inspiratie voor ons team en gaf ons het vertrouwen om door te blijven vechten.

Ondanks de nederlaag verlieten onze spelers het veld met opgeheven hoofd. Luuk en Stijn waren uitstekende aanvullingen op ons team en speelden een belangrijke rol in onze aanval.

We kijken uit naar de volgende uitdaging en zijn vastbesloten om sterker terug te komen. Het seizoen is nog jong, en De Blesse JO12-2 zal blijven werken aan hun doelen. Hoewel het resultaat van vandaag niet was wat we hadden gehoopt, zijn we trots op ons team en hun inzet op het veld. Op naar de volgende wedstrijd!

Jorik de Vries (en een beetje hulp van Chat GPT 😉)